Vacatures

Arpeggio streeft naar een continue bezetting van acht sopranen, acht alten, zes tenoren en zes bassen. Er is op dit moment een vacature voor een tenor. Als je geïnteresseerd bent om in de toekomst bij Arpeggio te zingen nodigen we je graag uit om het aanmeldingsformulier in te vullen.

Er wordt daarna spoedig contact met jou opgenomen om een repetitie bij te wonen (woensdagavond 19.45-21:45 uur). Je kunt vervolgens ook een stemtest doen, waarbij gelet wordt op muzikaliteit en zuiverheid, toon- en ritmegeheugen en kennis van het notenschrift. Eventuele invloed van leeftijd op de kwaliteit van de stem wordt hierbij ook meegenomen. Koorleden van Arpeggio worden geacht van blad te kunnen zingen, zonder op de overige leden van de stemgroep te hoeven steunen. Tevens wordt verwacht dat je thuis zelfstandig de muziek kunt instuderen.

Ook als er geen vacatures zijn ben je altijd welkom om een repetitie bij te wonen en, na overleg met dirigent en koormanager, een stemtest af te leggen. Als deze stemtest positief is kun je ervoor kiezen op de wachtlijst geplaatst te worden.

Het lidmaatschap van het koor bedraagt € 300 euro per kalenderjaar, in maandelijkse termijnen of ineens (vooraf per maand, kwartaal, half jaar of per jaar) te voldoen. De contributieverplichting gaat in na één maand lidmaatschap.

Mocht je nog meer vragen hebben over een eventueel lidmaatschap, dan kun je contact opnemen met koormanager Sybrand Houtsma, via email (koormanager@kamerkoor.nl) of telefoon (06-21495722).